dinsdag, augustus 08, 2006

zomaar een dinsdag

8.15: een prive-nummer belt me op mijn gsm. ikea zo blijkt. en, wonderbaar, het gaat over wat ik maandagavonde had besproken met de klantendienst in ternat. al opent het gesprek met een valse noot. de jongedame zegt dat ze in haar dosier ziet dat ik had gezegd dat de levering op 4 juni niet doorging. ,,dat kan niet, want ik heb op dat moment gebeld, en er nam een mevrouw op die zei dat de elvering op dat moment plaats vond.'' duh. dat was de vijfde.
ze herpakt zich; de installatie zal weld degelijk in week 33 kunnen doorgaan. alleen. dat van die achterwand die wonesdag 9 augustus wordt geleverd. tjah, dat klopt niet. wanneer wel? ze weet het niet. en of de installatie dan wel kan doorgan? ze weet het ook niet. en hoe het dan kan dat haar collega gisteren zei dat de wand wel binnen was? ze zou het opzoeken en terugbellen
8.45: dezelfde dame belt terug. haar collega had zich vergist; we zouden woensdag nochmaals de volledige keuken geleverd krijgen, zonder achterwand. wat ze zelf annuleert. ze laat nog iets weten ivm de wand. en over de plaatsing worden we gebeld. moglijk gaat een deel volgden week door, en een deel na levering van de wand.
13.00 annelies krijgt telefoon van de geautomatiseerde dienst van ikea. de levering gaat woensdag door tussen 16.00 en 19.00, we moeten 15 meter parkeerruimte vrijhouden en het voleldige bedrag van de keuken betalen. zucht. die annulaite is dus neit goed verlopen.
15.00 (ofzo) annelies krijgt weer telefoon. de wand zal op 23 augustus worden geleverd. over de plaatsing: we krijgen bericht.
17.00 nog steeds geen bericht over de platsing. annelies belt zelf. niemand neemt op.

ik herhaal mijn mantra: ik geloof het pas allemaal als de keuken er staat....