woensdag, juli 12, 2006

de afrekening: wanadoo en kpn

we hadden in nederland nog een afrekening tegoed van kpn. die moest naar een nederlands adres gestuurd worden, waarvoor we een beroep deden op een vriendin.
een agangename verrassing was dat ik deze week vaststelde dat het teveel betaalde voorschot al was teruggestort op mijn nederlandse rekingnummer. case closed.

en van onze internetprovider wanadoo waren we al af, had ik al
gemeld. wederom een aangename verrassing die ik deze week merkte: van de 15 euro die in mei een laatste keer werd afgeschreven, is 14 euro teruggestort. ik vermoed dat het er mee te maken heeft dat de officiele opzegdatum 2 mei was. wel geluk, want we wisten niet dat we het resterende bedrag van die maand nog zouden ontvangen. de spam krijg ik overigens nog steeds.