donderdag, juli 27, 2006

veranderingen in keuken (2)


allez hup. woensdagmiddag kreeg ik weer telefoon van de klantendienst van ikea.
er is een probleem met het werkblad. dat kan niet geleverd worden op 4 augustus. maar pas op 21 augustus. daar was ik dinsdag al over gebeld. ik ben het dan zelf komen ophalen, merkte ik op. helaas. ze hadden het wel degelijk op het ene stuk dat ik nog niet had opgehaald. want dat kon dus ook niet geleverd worden. ik heb dan maar gevraagd of dat klopte, want daags voordien was allesnog in orde voor dat derde stuk. een mens zou denken dat de leverancier het meteen meldt als er met alle onderdelen een probleem is. de man die me belde zou het eens natrekken.

donderdagmiddag nog steeds niets gehoord (uiteraard). ik heb dus zelf gebeld, en inderdaad: er was een probleem, ook het stuk van 1,86 meter kon dus niet op vier augustus worden geleverd. maar ze zouden zonder meerkost in twee keer komen leveren. duhu. ik heb dan zelf gevraagd of ze niet toevallig een blad in stock hadden, dat ik dan al eerder kon komen ophalen. en wonderbaar: net zoals met de twee stukken van 1,26 waar eerder deze week een probleem mee was, hadden ze die dus nog op stok. ik mocht dus nogmaals naar ternat.

de mevrouw die ik eze voormiddag aan de lijn had was wel zo vriendleijk me tien minutne later terug te bellen met de melding dat er eventueel kon voor gezorgd worden dat het blad dat ze op voorraad hadden met de vrachtwagen meegestuurd zou worden. ik heb bedankt, en ben er mar zelf omgegaan - tis tenslotte geen grote omweg op weg naar groot-bijgaarden.

maar samengevat: ik werd gebeld dat het blad niet meegeleverd kon worden, en bij natrekken kan ik er zelf omgaan, waarna later wordt gemeld dat het eventueel ook meegeleverd kan worden. euhm.

soit. de werkbladen hebben we (na twee uur telefoneren en twee omwegen naar ternat). nu de rest nog. er is me aan de telefoon gezegd dat er voor de andere onderdelen geen probleem is. duimen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Succes (again...)!

29/7/06 6:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home