donderdag, augustus 10, 2006

zeep

de voorbije twee dagen heb ik toch weer een paar uur aan de telefoon gehangen. kort samengevat.
woensdagmiddag bel ik met het nummer van de installateur. dat numer had ik maandag in de winkel in ternat gekregen, met deverzoek er zelf naar te bellen als ik dinsdag niet van hen had gehad.
blijkt dat dit ook een of ander ntern ikea-nummer is. ik leg (zo kort mogleijk) uit hoe het zit met die installatie en achtwand. en zowaar, mijn familienaam doet er een belletje rinkelen. blijkt dat dat aluminium achterwand steeds verkeerd was doorgegeven, zodat de echte bestelling pas dinsdag is gebeurd. Enfin, na een half uur an de teleofon gehangen te hebben meldt de (heel correcte) medewerkster me dat ik na de middag bericht krijg over de plaatsing.
en zowaar. ik word opgebeld met de mededeling dat de installatie op de 18e kan doorgaan. de aluminium achterwand wordt dan de week nadien geleverd, en de plaatsing daarvan gebeurt dan... later.
ik had ook duidelijk gemaakt dat ik na afloop toch een klacht wil neerleggen bij ikea over de gigantische mesthoop die ze er van gemaakt hebben. er is mij netjes uitgelegd hoe dat kan, en er is zelfsgevraagd of ik een chronologisch overzicht kan geven van alles wat fout is gegaan. daarvoor zal deze blog toch nog goed van pas komen. (laat de flauwe moppen komen)
vanmorgen kreeg ik dan zowaar nog eens telefoon waarbij benadrukt werd dat ik in het rapport zeker moet vermelden dat de achterwand later wordt geleverd, en later moet worden geinstalleerd.