vrijdag, augustus 18, 2006

stabiel in dozen

Dit is helaas de toestand waarin onze keukenkasten etc zich nog bevinden.

update van de voorbije paar dagen:
- annelies krijgt woensdag via de telefoon een automatisch afgespeelde boodschap te horen: levering van de aluminium achterwand gaat volgende woensdag door, en we moeten die betalen. wat al gebeurd is bij de levering van de overige paketten.
- ik krijg gisteren telefoon van de installateur; met de vraag of ik er een probleem zou mee hebben als hij vanmorgen al om 6.30 zou komen in plaats van om 7.30. ik eld dat ik dit iets te vroeg vind, hij heeft er geen probleem mee.
-om 7.30 staan de installateurs hier. ze merken dat alles in orde is, op een detail na: er is geen valse achterwand om de onderkasten tegen te bevestigen. iets waar ikea het niet had over gehad bij het treffen van de voorbereidingen. gevolg: de installateurs vertrekken weer, en zeggen me in de loop van de dag te zullen contacteren voor een nieuwe afspraak.
- mijn vader zet in de loop van de dag de valse wand
- ik ga s avonds naar ikea. de dame van de klantendienst noteert de klacht, en geeft zowaar de indruk dat ze de zaak zo snel mogelijk wil regelen. ze had overigens wat problemen om de juiste gegevens te vinden: er zijn al een pak dossiernummers op mijn naam (hoe zou dat komen).
-mogelijk word ik morgenochtend gebeld hierover.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Er zit bijna een film in het keukendrama... bijna...

18/8/06 11:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home