dinsdag, december 19, 2006

bloemen noch kransen

een jaar bezig zijn met een verhuis is wel voldoende lijkt me.
de meeste dingen zijn geregeld (we wonen nu in de tarwestraaten zijn blij :-)), al vallen er nog wat details af te handelen (de ikea-soap, het sluiten van mijn hollandse rekening, lampekappen kiezen...)

in elk geval: na exact een jaar - 216 posts - hou ik op met hilversum-gent te updaten. als je wil weten hoe het verder gaat: het adres waar we te vinden zijn, is ondertussen duidelijk, denk ik...


merci voor het lezen,

wim

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik ben het er nie mee eens.

20/12/06 9:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wil het einde van de Ikea soap!!! Al ga je door tot in 2046! IK WIL HET EINDE HIER VERNEMEN!

21/12/06 1:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Als je wil weten hoe de Ikea-soap afloopt ga dan eens na hoe het de vikingen in West-Europa vergaan is. Juist ja, die geschiedenis zal zich herhalen.

22/12/06 6:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tjepke, je bedoelt dus dat ze zich Vikingsgewijs overal zullen vestigen? Nog meer Ikea's??? Ofwel vat je dit op als een verdere uitbreiding van de mondiale terreur ofwel zie je het als klantenservice, dan hoef je zo ver niet meer te rijden om te gaan klagen...

27/12/06 11:49 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Blijven bloggen bodverdomme!

30/12/06 1:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het einde???
nu word het allemaal pas echt spannend!!
:S

2/1/07 11:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Deze blog is precies al lang niet meer ge-update. Binnenkort vieren we in de tarwestraat de eerste verjaardag van de laatste post.

26/11/07 10:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home