maandag, april 10, 2006

toch maar verhogen

vandaag is de eerste nota van onze energieleverancier aangekomen. elektriciteit lijkt normaal, maar het tarief voor gas is behoorlijk aan de lage kant... hoewel we gas alleen gebruiken voor de verwarming van de benedenverdieping hou ik rekening met een jaarlijkse uitave van 800 euro. dat komt neer op een maandbedrag van ongeveer 65 euro. terwijl we deze maand maar 9,80 euro kregen aangerekend. leuk voor nu, maar aan het eind van dit jaar zal dat zorgen voor een naheffing die in de honderden euro's zal lopen. en daar heb ik weinig zin in. ik heb citypower dan ook net gecontacteerd om de voorschotnota te verhogen tot 80 euro per maand...
het valt me nu op dat ik wat nederlandse terminologie heb gebruikt. beroepsmisvorming, denk ik...

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

off topic: heb je TI gezien? t was al de moeite he! wreed gelachen hier!!

13/4/06 10:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home