dinsdag, maart 07, 2006

ivago


de organisatie die het vlotste alle aanvragen etc heeft verwerkt is met voorsprong ivago - het bedrijf dat in gent verantwoordelijk is voor afvalverwerking. twee weken geleden op donderdag had ik een formulier voor de aanvraag van een bewonerspas voor toegang tot het containerpark aangevraagd. die vrijdagmidag kreeg ik al een bevestigingse-mail met de melding dat ik binnen de week een overschrijvingsformulier zou ontvangen. vorige dinsdag was die effectief al in de bus gevallen. dezelfde dag de overschrijving geregeld, en donderdag lag de pas al bij mij in de bus. aanvraag, betaling en afhandeling binnen een week. zo snel kan het dus

helaas was maandag het containerpark hier vlakbij gesloten, waardoor ik met mijn wagen vol plaasterresten, isolatieresten en houten platen richting zwijnaarde moest. hoe dan ook: het huis lijkt steeds bewoonbaarder te worden.