woensdag, februari 22, 2006

opzeggen (bis)

dat de ontvangstbevestiigng van een mailtje een halfuuur op zich laat wachten is al niet snel te noemen. maar tien dagen om de vraag te beantwoorden? ok, ik begrijp dat nuon na de beruchte verhuisadvertentie van vorig jaar voorzichtiger is geworden, maar toch...

de formulering ''U kunt hierop niet antwoorden.'' vind ik overigens hilarisch; de mail is namelijk afkomstige van het meest algemene nuon-adres dat denkbaar is. als ze mails die naar daar worden gestuurd stelselmatig negeren kan ik me wel voorstellen dat er een probleem was met het verwerken van de verhuizingen.


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: n---@nuon.com [mailto:n---@nuon.com]
Verzonden: woensdag 22 februari 2006 0:16
Aan: w------@wanadoo.nl
Onderwerp: Re: Vragen [#1489566]

Geachte heer,
Wij hebben uw e-mail ontvangen. U ontvangt binnen tien werkdagen een bericht van onze klantenservice.
Dit is een automatisch gegenereerd bericht. U kunt hierop niet antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Nuon Klantenservice
P.C. Molengraaf
Directeur Nuon CCC