dinsdag, november 21, 2006

klachtendossier

From: wim
To: klantedienst ikea
Subject: klachtendossier
Date: Tue, 21 Nov 2006


Geachte,


Op 13 juli heb ik bij Ikea een keuken besteld. Zowel bij de bestelling, levering, plaatsing en afhandeling zijn door Ikea ernstige fouten gemaakt. Een volledig overzicht van wat er allemaal is gebeurd, en is misgegaan, vind u zoals eerder door de klantendienst verzocht, hierbij terug in een bijlage.

Eind vorige week ontvingen we nog een factuur van 570,19 euro. In dat bedrag is geen rekening gehouden met een fout die in juli door Ikea is gemaakt, en waarvan telefonisch al in juli werd toegezegd dat die zou worden rechtgezet.er werden namelijk meer plaatsingskosten aangerekend dan afgesproken bij het sluiten van het contract. dit zou herzien worden, wat een aanpassing van de factuur met 220 euro zou inhouden. Dit lijkt nu genegeerd.

Ik zal deze factuur dan uiteraard ook niet betalen zolang het klachtendossier niet volledig is afgehandeld. Ik zou het niet meer dan gepast vinden als Ikea, gezien alle moeite die dit dossier voor mij met zich heeft meegebracht, zou beslissen om ook het correcte nog verschuldigde bedrag van minder dan 350 euro kwijt te schelden.

Ik hoor graag van u over de vooruitgang van de afhandeling.

Hoogachtend,

Wim
Tarwestraat 52
9000 Gent


1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahaha! Sjongejongejonge, t zal nog lang duren voordat je nog eens een keuken of gelijk wat bij de Ikea bestelt zeker?

22/11/06 12:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home