geen spam meer
eind vorige week heeft orange, de opvolger van wanadoo in nederland, mijn email-accounts geschorst. vrij laat, want ik was al sinds mei geen klant meer.
de laatste maand dat ik wel nog abonnee was, had ik mijn mails geforward naar mijn huidig adres, zodat de replys van daaruit zouden verzonden worden. en wie naar het @wanadoo.nl adres iets stuurde, kreeg netjes een mailtje met mijn nieuwe adres.
helaas bleef dit adres maar werken, terwijl niemand nog het @wanadoo adres gebruikte. zo kreeg ik dagelijks een 30 tot 50 spams geforward. maar ik kon niet meer inloggen om het forwarden uit te zetten.
sinds het opheffen van dat adres is mijn spamhoeveelheid geminderd naar een of twee per dag...
de laatste maand dat ik wel nog abonnee was, had ik mijn mails geforward naar mijn huidig adres, zodat de replys van daaruit zouden verzonden worden. en wie naar het @wanadoo.nl adres iets stuurde, kreeg netjes een mailtje met mijn nieuwe adres.
helaas bleef dit adres maar werken, terwijl niemand nog het @wanadoo adres gebruikte. zo kreeg ik dagelijks een 30 tot 50 spams geforward. maar ik kon niet meer inloggen om het forwarden uit te zetten.
sinds het opheffen van dat adres is mijn spamhoeveelheid geminderd naar een of twee per dag...
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home