zaterdag, juni 10, 2006

gratis mail is uiteraard spam

onze nederlandse internetprovider schrijft geen geld meer af van mijn rekening. wat betekent dat de opzeg helemaal goedgekeurd is, geloof ik.
alleen... ik ontvang wel nog steeds alle mail die naar mijn oude emailadres wordt verstuurd - die is geforward naar mijn nieuwe adres. ik ontvang via die oude provider alleen nog spam, en wil daar dus graag vanaf. maar dat lukt niet, want daarvoor moet ik inloggen op mijn klantenaccount, en daar de optie ,,doorsturen'' uitvinken. maar aangezien ik niet betaal heb ik geen toegang meer tot mijn account.
andere oplossingen: ik kan de helpdesk contacteren via een webformulier. en dat is óók alleen toegankelijk via die account.
laatste redmiddel: als ik probeer in te loggen op mijn oude account krijg ik de melding dat ik de helpdesk ook kan bellen op een 0900-nummer. en dat is niet bereikbaar vanuit belgie.