maandag, februari 13, 2006

welke richting ga ik eigenlijk uit?

dit weekend zowaar drie nachten in nederland geslapen - zondag zijn annelies en ik naar een tentoonstelling geweest in het SMCS in amsterdam, en dat is iets later geworden dan gedacht (oa ook nog een briljante oude polvo cd op de kop getikt in get records, en 's avonds zowaar nog songfestival gekeken). omdat ik het niet echt zag zitten laat die avond nog terug te keren ben ik maar gebleven, en extra vroeg vertrokken. om 4.30 op, en om 5.15 met volgeladen auto richting groot-bijgaarden, om toch maar alle files voor te zijn.
en dat lukte ook aardig. enig probleem: toen ik ter hoogte van de ring rond brussel kwam, begaven mijn richtingaanwijzers het. gevolg: ik kon me niet meer op het rechtervak wurmen (enfin, dat kon wel, maar aangezien nietmand van mijn komst op de hoogte zou zijn, was dat een soort kamikaze-stunt). in plaats van richting heizel draaide ik dus richting zaventem op. daar eerste afslag genomen (langs navo-hoofdkwartier), richting centrum gereden; tot op kleine ring, daar door de tunnels tot groot-bijgaarden. enfin, in het spitsur door centrum brussel rijden vind ik al niet erg fijn, maar zonder richtingaanwijzers is het helemaal erg...
vanavond ben ik dan maar doorgereden naar het huis van mijn zus+schoonbroer, die de wagen tijdelijk heeft opgelapt, en de nodige wisselstukken zal bestellen. de boosdoener: een slecht contact op de knop om alle vier de knipperlichten op hetzelfde moment aan te zetten (gek genoeg werkte die functie de hele tijd wel!)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Songfestival gekeken ;)? Was weer leuk he!

15/2/06 1:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home