donderdag, januari 19, 2006

plakken

jawel, vorige week een auto gekocht. momenteel staat die bij mijn ouders in sint-eloois-winkel. en vandaag zou ik dan de nummerplaten halen+ verzekering in orde brengen. enfin,ik om 9.30 uur met de dame van de verzekeringsagent (uit ingelmunster) naar harelbeke, om daar de nummerplaat af te halen. bleek dat mijn rijksregisternummer nog niet aan mijn nieuwe adres gekoppeld was.ik stond daar nog op als 'verblijvend in het buitenland'. dus had ik bewijs van inschrijving van het stadsbestuur nodig...
zonder nummerplaat dus huiswaarts, en snel (om 10.15 uur) contact opgenomen met stad gent. bleek dat mijn goed vriend de wijkagent pas gisteren of vandaag het formulier dat ik al op 6 januari ondertekende had doorgespeeld aan de dienst bevolking. ze zouden dat snel (binnen vijf minuten) in orde brengen.
en daadwerkelijk: toen ik dik een uur later dat bewijs van inschrijving (voor 8 euro) ging ophalen, was dat geregeld. bof, het kan goed dat de wijkagent dat formulier wel op tijd heeft doorgegeven, maar dat het op de dienst burgerzaken is blijven liggen. who knows. terwijl ik dan toch dat formulier ging halen heb ik dan maar meteen de aanvraag voor een identiteitskaart in orde gebracht (15 euro). voor die prijs kreeg ik wel een 'welkom in gent' pakket, met de handtekening van frank beke!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Coole car! En een vouwfiets, je bent weer helemaal mobiel :)

19/1/06 5:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Man man, het verwelkomingspakket van Gent!! Dat is het gadget van de eeuw! Ik haal binnenkort mijn tweede af. Ik ebay Frank Beke's handtekeningen...

19/1/06 9:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home