zondag, januari 15, 2006

vanmiddag verstuurd


formID: 1006
site: agiswebapp
doelgroep: consument
verzekerd: bij Agis
categorie: Overige vragen
vraag: Beste,

ik ben per 1 januari niet langer aangesloten bij agis - ik ben verhuisd naar het buitenland, en uitgeschreven bij de gemeente in het agis-kantoor in hilversum is me verteld dat op die manier mijn overeenkomst met agis per direct zou worden stopgezet, alsook de betalingen.

ik merk nu echter dat er op 4 januari toch eur 99,85 is afgeschreven van mijn rekening, met als vermelding: RELNR: 9545----- PERIODE 200601
Agis Zorgverzekeringen.

ik veronderstel dat dit wordt teruggestort?

mag ik u ook vriendelijk verzoeken dit zo snel mogelijk te doen, en uw gegevensbestand aan te passen zodat in de toekomst niet meer wordt afgeschreven van mijn rekening?

hoogachtend,

wim

----------------------
noot: ja, dat uitschrijven via de gemeente gaat dus nog niet zo soepel als eerder geblogd...