dinsdag, april 25, 2006

wat doet een mens op maandag in hilversum als het huis al leeg is?


voor het eerst in vier jaar viel het eten in de open keuken ons iets tegen. we zijn er ongeveer vier jaar lang heel regelmatig naartoe geweest, en ik denk niet dat ik ooit twee keer hetzelfde heb gegeten (behalve de italiaanse carpaccio) ik had een gisteren een lekker combinatie van gambas, ossehaas en kreeftesaus, maar annelies' auberginetartaartje viel wat tegen. namelijk: het was gewoontjes, niet superlekker, wat we daar toch wel gewend zijn. jammer! desalniettemin: de open keuken blijft het beste restaurant dat ik in nederland heb bezocht. en een aanrader.
daarna nog naar fab geweest om er pure pulp te bekijken. (het eerste programma traditioneel superieur, het tweede hilarisch slecht, bijna showgirls-niveau).
mijn credibility heeft een boost nodig: np silver jews - new orleans (live video, endless repeat)